Субота
20.04.2024
12:27
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Гільчанський ліцей
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [268]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 129

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Новини

Майстер-клас психолога, вальдорфського педагога Олени Плахтини

       

        Вальдорфська педагогіка – це найпоширеніша у світі незалежна система альтернативної освіти, яка має на меті гуманістичне і цілісне виховання дітей. Ця система, в якій обсяг засвоєних знань є далеко не єдиним критерієм успішності учня, ґрунтується на роботах австрійського філософа XIX-ХХ століття Рудольфа Штайнера. Методом вальдорфської педагогіки користуються близько 900 освітніх закладів у 60-ти країнах світу, більшість — у Німеччині. З 1919 року вони розвиваються у Європі, АмериціАфриціАвстраліїАзії, пострадянських країнах, а з 1990 року — в Україні.

        Ейдотехніка – це технологія з обробки, зберігання та відтворення інформації. В її основі – сукупність найбільш ефективних та перевірених протягом багатьох років прийомів запам’ятовування, заснованих на максимальному використанні образного типу інформації. Завдяки активному задіюванню уяви та образного мислення учні можуть успішно засво­ювати величезні обсяги інформації про навколишній світ. Прийоми ейдотехніки засновані на кодуванні матеріалу в символах та схемах, малюнках, віршах, казках тощо.

        Саме за цими двома напрямками 11 січня 2016 року працювало методичне об’єднання вчителів початкових класів з психологом, вальдорфським педагогом, директором «Центру саморозвитку особистості «РАЗОМ» Оленою Степанівною Плахтиною.

        Учасниками майстер-класу були вчителі початкових класів Олена Жданюк, Марія Дячук, Галина Семенюк, Ольга Романішина, Іванна Мартинюк, вихователі групи продовженого дня Тетяна Дацюк і Катерина Гуменюк, практичний психолог Іванна Захарчук та заступник з навчальної роботи Алла Шангрик.

        В невимушеній атмосфері вчителі опрацювали психологічні основи такого пізнавального процесу, як пам’ять , ознайомилися з рядом методів запам’ятовування. Зокрема, це були такі методи, як «образні крючки», таблиці Шульте, «метод Фолсома», «фотопам’ять», «метод Аткінсона», «піктограми», «трансформації» тощо.

        Після невеликої кави-брейк педагоги переглянули  і обговорили презентаційне відео про вальдорфські школи в Україні. Олена Степанівна з власного досвіду розповіла про цей напрямок освіти, цей простір щасливого дитинства, надихнула своєю енергією і творчістю.

        Все заняття перепліталося малюванням восковими олівцями, невимушеним діалогом і дружнім спілкуванням. Висловлюємо велику подяку  Олені Жданюк за кавово-шоколадну хвилинку, Олені Плахтині – за доступний і практичний виклад матеріалу, а всім учасникам майстер-класу – за бажання і готовність творчо рости.  

Категорія: Новини | Додав: Ірина (18.02.2016)
Переглядів: 653 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Форма входу

Пошук

Корисні посилання