Результати освіти значною мірою залежать від налаштованості дітей на навчання.
З цією метою у школі проведено психолого-педагогічний консиліум у 9 класі за участю учнів, вчителів, батьків. Основні питання, які були винесені на обговорення, стосувались причин низького рівня навчальних досягнень учнів та мотивації їх до навчання.
Заступник директора з навчальної роботи Шангрик А.М. провела порівняльний аналіз за рівнями навчальних досягнень учнів класу в цілому.
Класний керівник Година І.О. підготувала інформацію результатів навчальної діяльності кожного учня (з 4 по 8 кл.).
З результатами профорієнтаційного визначення учнів 9 класу ознайомила батьків практичний психолог школи Захарчук І.В.
Вчителі-предметники довели до батьків вимоги базових навчальних предметів 9 класу.
Сподіваємось, що проведений захід сприятиме свідомому ставленню учнів до навчання та підготовці до державної підсумкової атестації.
|